«ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΑ» μικρό πεζό

Ένα από τα αγαπημένα έντυπα της πόλης, επέστρεψε και το νέο τεύχος 24 μας δίνει ραντεβού -όπως πάντα, ελεύθερα- σε πολλά σημεία της Αθήνας και όλης της Ελλάδας.

Η ομάδα του περιοδικού, μάς δίνει ξανά ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, με κείμενα που δεν προσπερνάς και εικονογράφηση που εντυπωσιάζει.

Όσοι αναζητήσετε το περιοδικό, στη σελίδα 37, θα βρείτε κι ένα καινούργιο μικρό πεζό μου με τίτλο "Τα δύο πρόσωπα", ένα κειμενάκι που αισθάνομαι πως είναι από τα καλά μου.

Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στις Chimeres που για τρίτη φορά με φιλοξενούν στις σελίδες τους - και μάλιστα, αυτή τη φορά, με μια εικόνα που κάνει τη σελίδα των "δύο προσώπων" κανονική αφίσα! :)

Για όσους διαβάζετε διαδικτυακά, μπορείτε να ξεφυλλίσετε online τις νέες Chimeres πατώντας εδώ, και βέβαια, βούτηξα τη σελίδα με το δικό μου κείμενο για να σας την έχω καί εδώ.

Πατήστε την εικόνα για μεγέθυνση
Γνωρίστε τις Chimeres, ανακαλύψτε και διαβάστε όλα τα τεύχη τους και βρείτε το πιο κοντινό σας σημείο διανομής με ένα κλικ στην ιστοσελίδα chimeres.info

Δημοσίευση σχολίου

4 Σχόλια

  1. Ενδιαφέρον!! Θα το αναζητήσω!! Καλο μεσημέρι εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι βλέπουμε αλήθεια στον καθρέφτη; Τι βλέπουν οι άλλοι στο πρόσωπό μας; Εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε Leviathan, καλωσήλθες στο ψηφιακό μου σπίτι :) αναζήτησε το περιοδικό, θα σου αρέσει πολύ πιστεύω.
    Ευρυδίκη, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, ξανά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δύσκολο να νικήσεις το είδωλο... σε ξεπερνά πριν καλά καλά το καταλάβεις...
    και τότε τι κάνεις;

    εσύ προσωπικά γράφεις, και χαίρομαι πολύ να διαβάζω ό,τι γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή